לכתוב פוסטים בפייסבוק ולמשוך לקוחות
קורס דיגיטלי לכתיבת סוגים שונים של פוסטים שיווקיים,
כולל סרטוני הדרכה, תבניות ודוגמאות מנוסחות ואסטרטגיית תוכן לפייסבוק.
אתם תלמדו לכתוב פוסטים ליצירת נוכחות עסקית שתשיג יותר פניות והפניות של לקוחות,
ליצירת חיבור ואמון עם קהל היעד, שיווק השירותים שלכם ואפילו מכירה ישירה.
למי שרוצה להתחיל לשווק בפייסבוק, ולא יודע על מה לכתוב ואיך להתנסח.
עם הערכה תלמדו לכתוב 8 סוגים שונים של פוסטים שיווקיים, תיהנו מדוגמאות מנוסחות, תדעו מה לכתוב ואיך, כך שיהיה לכם קל לקפוץ למים (ולחסוך מעצמכם טעויות).
לבעלי עסקים שכותבים בפייסבוק,
יורים לכל מיני כיוונים, אבל זה לא מייצר להם מכירות.
בעזרת הערכה תלמדו איזה סוגים של פוסטים לכתוב, ואיך לעבוד נכון בפייסבוק, כדי להשיג יותר תוצאות.
אילה שרביט - רפלקסולוגית ומטפלת הוליסטית,
התחילה לפעול בפייסבוק בעזרת ההדרכות שלי ויישמה בקביעות,
וזה מה שהיא מספרת:
"תודה רבה לך ליאת על השפע שאת מעבירה ברוחב לב.
החומר שאת העברת עבורי זה , ספריה של ידע -
ברגע שאני רוצה לכתוב, פשוט שולפת ומתאימה לרצונות שלי ושל העסק שלי.
למדתי ממך הרבה מיומנות כתיבה, ההנחיות שלך תרמו לי הרבה,
ומכניסות לי בקביעות מטופלות ומטופלים חדשים בקליניקה שלי."
וזה מה שכוללת הערכה:
8 הדרכות לכתיבת פוסטים מסוגים שונים:
כל הדרכה, עוסקת בפוסט מסוג אחר וכוללת הסבר מפורט, מה המטרה של הפוסט, איך לכתוב אותו ובאיזה מבנה.
הסוגים השונים של הפוסטים ישרתו מטרות שיווקיות שונות:
יצירת נוכחות, בניית סמכות ויצירת אמון, חיבור עם קהל היעד, מתן ערך והשראה, טיפול בהתנגדויות, הפנייה למכירה וכדומה.
אתם תיהנו ממגוון של רעיונות לפוסטים (מכל סוג אפשר ליצור אינסוף פוסטים),שיחסכו לכם המון כאב ראש וזמן והכי חשוב - יאפשרו לכם להשיג יותר תוצאות ולקוחות מהעבודה שלכם בפייסבוק.
דוגמאות מנוסחות:
לכל הדרכה מצורפות לפחות 2 דוגמאות מנוסחות, כך תוכלו לראות לאיזה מקומות אפשר לקחת את הכתיבה, וכדי שיהיה לכם קל יותר לכתוב את הפוסט וליישם את ההדרכה.
חלק מהתלמידים שלי משתמשים בדוגמאות כמו שהן, ומשנים את הפרטים בהתאם לקהל היעד ולשירות שהם מוכרים, וחלק משתתמשים בהן להשראה והבנה טובה יותר לאילו מקומות אפשר לקחת את הכתיבה.
בכל מקרה, הדוגמאות מוסיפות ומקלות על החיים (:
הדרכת מבוא: איך ליצור נוכחות עסקית בפייסבוק, כדי למשוך יותר לקוחות?
בהדרכה אתם תלמדו מה הם שני המרכיבים של נוכחות עסקית מוצלחת, שגוררת אחריה פניות והפניות של לקוחות מתעניינים, ואיך בעזרת שני המרכיבים האלו, אנחנו מעבירים את הלקוחות הפוטנציאלים שלנו תהיך הבשלה, עד שהם מוכנים לרכוש מאיתנו.
הדרכה על אסטרטגיית תוכן - כמה, מתי ואיזה פוסטים לכתוב, כדי שהעבודה בפייסבוק תהיה אפקטיבית?
בהדרכה הזו תלמדו, כמה פוסטים כדאי לכתוב ומאילו סוגים, מה לכתוב כשאתם בזמן מכירה, או בשוטף, באיזה תמהיל...
עם ההדרכה הזו הכל יהיה לכם מסודר ומובן - לא תצטרכו יותר לירות לכל הכיוונים, פשוט לעבוד לפי התכנית, ולאט לאט ליהנות מנוכחות עסקית בפייסבוק שמושכת אליכם יותר פניות ולקוחות.
עקרונות שיווק שונים:
דרך ההדרכות, תלמדו עקרונות שיווקיים חשובים -
איך להציג את השירות או המוצר שלכם, איך לענות להתלבטויות של לקוחות מתעניינים, כיצד לבנות סמכות כדי שקהל היעד שלכם יאמינו שאתם יכולים לעזור להם, ואיך להציג את האיכויות וייחוד שלכם ולתת סיבות טובות לבחור דווקא בכם, ועוד ועוד..
המשימות יתנו לכם המון רעיונות איך לתת ערך לקהל היעד, לייצר אמון וחיבור ואפילו לטפל בהתנגדויות - תוכלו להשתמש בעקרונות שתלמדו, בפייסבוק ובכלל בתהליכי השיווק שלכם.
לבטא צדדים שונים שלכם כאנשי מקצוע:
סוגי הפוסטים השונים, יאפשרו לכם להפגין צדדים שונים שלכם כאנשי מקצוע, לבטא את היתרונות שאתם מביאים אתכם, את הייחוד שלכם, את הניסיון וההצלחות שלכם, את האני המאמין שלכם,את הערכים שלכם וכדומה -
כך יהיה קל יותר לקהל היעד שלכם להכיר אתכם, להתחבר אלכם ולהעדיף לרכוש דווקא מכם.
תלמידי הקורס מספרים:
סיון צברה - פיית עסקים
"ליאת, את חדה, מדויקת, מועילה ומקצועית,
אני חושבת שהרבה עסקים יוכלו להיתרם ממך,
ולשפר את הכתיבה ואת הפחד שלהם,מהדבר הזה שנקרא כתיבה שיווקית"
דקלה אפשטיין - מפיקת פאנלי מומחים מקצועיים מרובי משתתפים
"ליאת יקרה ואהובה!
הקורס שלך לכתיבת פוסטים פשוט מתנה לכל בעל עסק.
לא יכולתי לבקש יותר! כל הקורס מוסבר בצורה כל כך נגישה. מאורגנת.
עם תבניות פשוטות לעבודה ולהורדה (התבניות זה רעיון גאוני!).
פשוט תענוג. ואני רק בתחילת הקורס.
עבודה מקצועית ויסודית. בדיוק כמוך!
קיבלתי רעיונות סופר מקוריים לשלב בפוסטים. והכל כך כך פשוט ליישום. פשוט מקצוענית."
אלונה דרור - מדריכה נשים, לצמיחה אישית והגשמת חלומו:
"אני אוהבת את זה שיש אפשרויות שונות
ואני יכולה לבחור את מה שהכי מתאים לי כרגע,
אפשר גם לגוון בין התבניות להזדמנויות שונות.
הדוגמאות ממש במקום, כי הן מראות לי ממש למה הכוונה,
ואני יכולה לתרגם אותן לצרכים שלי.
בעיני, התבניות מהוות בסיס יציב לתקשורת מדויקת עם קהל היעד.
קיבלתי המון ערך, זה מרגיש לי כמו אוצר :)"
איריס דהן - מטפלת שמנחה מטפלים
"קיבלתי רעיונות מצויינים לפוסטים והבנה טובה של איך לכתוב אותם טוב יותר.
קיבלתי ערך רב. הבנתי עיקרון שעד עכשיו היה עבורי תאורטי. אני מאד מרוצה!
למדתי להקליל ושלא כל פוסט צריך לתת ערך "רציני וכבד".
קיבלתי הרבה עקרונות לכתיבה נכונה יותר עבור קהל היעד שלי,
אני רואה את התוצאה בכמות התגובות שקיבלתי לפוסטים שכתבתי."
רבקה צדוק - מאמנת ומנחת קבוצות אימון:
"המשימות ברורות וממוקדות, מאוד עזר שהיו דוגמאות משני תחומים.
אני מרגישה שקיבלתי יותר ביטחון בכתיבה שלי,
שיפרתי את הכתיבה, במיוחד במקום של הנעה לפעולה וחיבור למכירה."
איה בר אור - מטפלת בשיטת EFT
"ההדרכות נהדרות, בנויות עם חשיבה מצידך
גיליתי מבנים נוחים ליצירת פוסטים,
שיכולים לעזור גם למי שכתיבה לא באה לו בטבעיות"
מזל צובאלי - יעוץ פיננסי ופנסיוני
"ההדרכות שלך מדוייקות ומועילות מאד,
קיבלתי המון אמונה בעצמי וביכולות הכתיבה שלי
וגם אומץ לכתוב ולפרסם. תודה"
מפתחת הקורס - ליאת אפרים:
שמי ליאת אפרים, וכתיבה שיווקית היא המומחיות שלי,
כתבתי אינסוף טקסטים שיווקיים, כתבתי פוסטים ומסרים שיווקיים,
בין היתר לבתי הספר לאימון וטיפול והמנטורים המובילים בארץ.
הניסיון הרציני שצברתי, שכלל ושייף את כשרון הכתיבה שלי,
והפך אותי לאחת מהכותבים השיווקיים הבולטים בארץ.
הניסיון גם לימד אותי בפועל, מה עובד ומה לא,
כמה זה עוצמתי לכתוב פשוט (≠ לא פשטני) ובגובה העיניים,
בלי מניפולציות מיותרות, או מילים מקצועיות,
ואיך להימנע מכל הקלישאות, שהקוראים כבר לא מגיבים אליהם.
כל זה יחד - מאפשר לי לכתוב וללמד כתיבה שיווקית, שבפועל עובדת ומייצרת מכירות.
ובערכה הזו, אני הולכת לעזור לכם לעשות את זה בפועל...
אז אני מזמינה אתכם לשכוח מהקלישאות, לשים בצד את הססמאות,
לבוא פתוחים ומוכנים לעשייה - כי מהמקום הזה, רק דברים טובים קורים - מבטיחה.
נחמה ביטקובר | מכון עומק הקשר
ליאת, את באמת יודעת לשווק מדהים תהליכים פנימיים,
ויש לך הבנה ודיוק איך לעשות זאת."
עדי מהלל | מאמנת למערכות יחסים קרובות
ממליצה להשתמש בכל מה שליאת מציעה!
חיבור מדהים בין מקצועיות, פשטות ונועם.."
ועכשיו במסגרת ✧ מבצעי חודש יום הולדת ✧
תיהנו ממבצע מיוחד - הנה כל הפרטים:
תבנית לכתיבת עמוד האודות, בדף העסקי שלכם
התבנית תעזור לכם לכתוב טקסט,
שיציג אתכם בצורה שיווקית ומושכת,
ויבהיר לקהל היעד איך אתם יכולים לעזור לו ומה מיוחד אצלכם,
כך לא תפספסו שום הזדמנות כדי להרשים לקוחות פוטנציאלים.
הדרכת בונוס - למי אתם כותבים ואיך?
הדרכה שתעזור לכם להגדיר ולהבין טוב יותר את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, איך אם יכולים לגלות מה מפריע להם, ממה הם חוששים כשהם מחפשים איש מקצוע ואיך הם מתנסחים - כל מה שיעזור לכם כדי לכתוב טוב יותר ולגעת בהם.
בנוסף, בהדרכה תלמדו באיזה שפה ובאיזה טון כדאי לכתוב, כדי שמצד אחד, קהל היעד שלכם יבין אתכם ויזדהה עם מה שאתם כותבים, ומהצד השני, תביאו גם את הקול שלכם.
ההדרכה טובה לכל סוג של חומר שיווקי שתכתבו.
להיכנס לראש של קהל היעד שלכם.
קובץ עם 4 שאלות שהתשובות עליהן, יעזרו לכם להבין טוב יותר את קהל היעד שלכם, לדייק ולכתוב טוב יותר את חומרי השיווק שלכם, ולהשיג יותר תוצאות.
אני מעניקה אחריות מלאה:
אני מעניקה אחריות מלאה על הערכה במשך שבוע.
במשך 7 ימים, תוכלו לצפות בתכנים שפתוחים לכם, להתרשם מההדרכות - במידה ותרגישו שזה לא מה שחשבתם, תוכלו לשלוח אליי מייל, ותקבלו את הכסף שלכם בחזרה.
מיד אחרי הרכישה תקבלו גישה מידית
להדרכת המבוא + הדרכה על פוסט ראשון (כולל הדוגמאות המנוסחות),
אחרי שבוע תקבלו גישה לכל הערכה + הבונוסים:
בהדרכות תוכלו לצפות בעזרת גישה שתינתן לכם, מיד לאחר רכישת הקורס.
הגישה להדרכות תשאר לכם פתוחה, גם כאשר הקורס יסתיים.
תוכלו לצפות בהדרכות מתי שתצטרכו, כמה פעמים שתרצו (:
והמחיר ממש משתלם:
ועכשיו, ההשקעה שלכם בקורס תהיה:
149 ש"ח * 2 תשלומים,
סה"כ: 298 ש"ח במקום 400 ש"ח
המחיר כולל מע"מ
לשם השוואה: פוסט אחד אצל כותבים מוכשרים, עולה בסביבות 300 ש"ח...
וכאן אתם מקבלים קורס שלם ב-298 ש"ח,
קורס שתוכלו לכתוב בעזרתו בקלות יחסית, אינסוף פוסטים איכותיים,
שיציגו אתכם ואת השירותים שלכם בצורה הטובה ביותר.
גלית שלגי - לחיות בריא - מאמנת ומקדמת בריאות
"אחד הקורסים הכי יעילים ופרקטיים שרכשתי.
תודה רבה!"
"מסתבר שאת מומחית בתחומך,
כבר למדתי בסדנאות איך לכתוב ובכל זאת התקשיתי בזה.
והקורס שלך לימד אותי ממש איך לכתוב, ולא רק מדבר על "איך לכתוב"....
הדוגמאות הן ממש עוזרות, מובילות אותי ליעד בצורה קלה ופשוטה."
אני מזכירה לכם,
את הבונוסים שיעזרו לכם להשיג תוצאות טובות יותר בפייסבוק,
את האחריות המלאה שאני מעניקה (אתם יכולים לרכוש בראש שקט).
יצרתי חבילה במחיר שווה לכל נפש,
שיכולה לעזור לכל מי שרוצה להשיג תוצאות טובות יותר מפייסבוק -
אם זו מטרה שחשובה לעסק שלכם, אתם מוזמנים לרכוש את הערכה
במסגרת המבצע וליהנות גם מהנחה שווה.
⇓ ⇓ ⇓
לרכישה מלאו את הפרטים שלכם,
ומיד תעברו לדף תשלום מאובטח:
ניתן גם לשלם בתשלום אחד: דרך אפליקציית פייבוקס, או העברה בנקאית.
שלחו הודעה למספר : 054-7622045
תשובות לשאלות והתלבטויות נפוצות:
בהחלט כן.
תלמידים שלי, הפכו פוסטים עם שינויים קלים לאימיילים ושלחו לרשימת התפוצה שלהם,
אפשר גם ליצור מהם סרטונים, או להשתמש בהם כפוסט באתר- מה שתבחרו.
מלבד זאת, אתם תלמדו עקרונות שיווקיים שנכונים לכל תהליך שיווק,
ותוכלו להשתמש בהם באינסוף דרכים.
למען ההגינות אני אסייג ואומר, שההדרכות ממוקדות בפייסבוק,
אבל מה שתוציאו מהן - לגמרי בידיים שלכם.
כשאני מדברת על כתיבת פוסטים בפייסבוק, אני לא מתכוונת לפוסטים
בהם אתם מספרים לאן יצאתם, עם מי ביליתם ומה אכלתם לארוחת הבוקר (:
אני מדברת על פוסטים שמציגים אתכם בפן העסקי, מספרים על הניסיון שלכם,
על הידע שלכם, על הכשרונות והאיכויות שלכם, על הגישה הייחודית רק לכם,
וכמובן, גם על השירותים והמוצרים שלכם - זה למעשה שיווק,
ואת זה בכל מקרה אתם צריכים לעשות, אם אתם רוצים לקוחות.
כמובן, שאתם יכולים לספר גם סיפורים אישיים, שיעניינו את קהל היעד שלכם,
במיוחד אם עברתם את מה שהם חווים עכשיו - אבל זה לא חובה,
אם לא מתאים לכם לחשוף את הסיפור האישי שלכם, אז לא.
כך שלמעשה, אין לכם סיבה לחשוש, או להירתע, הרי לשווק אתם בכל מקרה צריכים.
רשת פייסבוק באמת יכולה להיות מזללת זמן רצינית... כשמשוטטים בה בלי מטרה.
אבל כשעובדים בצורה ממוקדת, כשמגדירים מראש זמנים ופעולות שיווקיות,
ומכניסים אותם ללו"ז כחלק מהסדר יום העסקי שלנו,
העבודה בפייסבוק הרבה יותר ממוקדת, יעילה ומצריכה פחות זמן.
בכל מקרה, ברגע שעובדים נכון בפייסבוק ומתחילים לקבל לקוחות,
הרשת הזאת הופכת להיות מבזבוז זמן ⇐ לעבודה שיווקית שמייצרת הכנסה (:
גם וגם (:
אני מלמדת לכתוב פוסטים שיווקיים - יש כאלו שמשווקים את העסק שלהם דרך הדף האישי בלבד,
וזה מספיק להם כדי להשיג עוד מתאמנים או מטופלים, מבלי שהם עושים פרסום ממומן.
ויש כאלו שמשתמשים בפוסטים שאני מלמדת גם בדף העסקי, ובפרסום ממומן.
אני ממליצה שתשתמשו במה שאני מלמדת, גם עבור הדף האישי וגם עבור העסקי.
חשוב להבין, שגם אם אתם לא עושים פרסום ממומן - עדיין יש לזה חשיבות
שהדף העסקי שלכם יכיל פוסטים, כי הוא משמש מעין אתר שלכם בפייסבוק,
שלקוחות פוטנציאלים שמבררים עליכם, יכולים להגיע אליו, לקרוא,
להתרשם ולקבל עוד מידע עליכם.
כתיבה שיווקית, כמו כל מיומנויות השפה, היא מיומנות נרכשת.
ככל שתכתבו יותר, כך תשכללו את הכתיבה שלכם, ותצליחו להגיע לקהל היעד שלכם,
מניסיון עם לקוחות - זה קורה מפוסט לפוסט (לא ברגע אחד, אבל יותר מהר ממה שנדמה).
יש גם דבר מקסים שקורה, כשמתחילים לפרסם בפייסבוק,
באופן אינטואטיבי, אנחנו מבינים לפי התגובות של האנשים וההדים של כל פוסט,
מה בעצם עובד ומה לא, למה הלקוחות שלנו מגיבים ולמה לא -
ועם המידע הזה אנחנו הופכים להיות כותבים ומשווקים טובים יותר -
אבל, בשביל שזה יקרה, חייבים להתחיל לכתוב...
חשוב לזכור, שאף אחד לא מצפה שתהיו סופרים, שבפייסבוק לא מדובר בכתיבה בשפה גבוה,
או בשפה מקצועית - השפה בפייסבוק היא יותר שפה מדוברת.
בכל מקרה, התבניות יעזרו לכם להבין מבנים של פוסטים, איך כותבים אותם, עקרונות שיווק ,
או במילים של איה בר אור (העדות שלה למעלה):
"גיליתי מבנים נוחים ליצירת פוסטים,
שיכולים לעזור גם למי שכתיבה לא באה לו בטבעיות"
רוצים ללמוד איך לכתוב נכון בפייסבוק, כדי למשוך לקוחות?
רכשו את הערכה עכשיו ותיהנו ממחיר מיוחד!
שימו ♥
אחרי הרכישה תשלח אליכם חשבונית מס, ואימייל עם פרטי גישה מידית
להדרכת המבוא + הדרכה על פוסט ראשון (כולל הדוגמאות המנוסחות).
אחרי שבוע תקבלו גישה לכל הקורס + הבונוסים:
לרכישה מלאו את הפרטים,
ומיד תעברו לדף תשלום מאובטח:
ניתן גם לשלם בתשלום אחד: דרך אפליקציית פייבוקס, או העברה בנקאית
שלחו הודעה למספר : 054-7622045
© ליאת אפרים - כתיבה שיווקית
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר